Stop being the product.
Become the owner.
or
sign uplog in
When the face of your doctor is strong,
But the food craving is stronger 😋
Soooo antihistamine pls help me 😆😁🤣

Result sa dili Ka join sa live stream ni 🤭🤭🤭

#presupeetyphoondilemma

©️ Uwanderer777 🤙🏻🇵🇭
loved
5
shocked
2
laughed
1
earnings
105,000 mlx total
$0  total
engagement
53 views
18 reactions
8 comments
badge
$0 earned1y ago
naku uwan kakatakot yan.. hahaha pero bahal na basta lami jud kaau.. hmmm
badge
$0 earned1y ago
Bahala na si doc mag strong basta strong si gutom 🤣😁😆
badge
$0 earned1y ago
Wow! buti na lang wala akong allergy sa seafoods, enjoy your meal and take your Citirizine after😅
badge
$0 earned1y ago
Good for you buddy. Sana all Di allergic buddy 🤭
badge
$0 earned1y ago
Inggit naman ako sa food mo
badge
$0 earned1y ago
Kuha Ka Lang Jan buddy.
badge
$0 earned1y ago
hahah ikaon nalang
badge
$0 earned1y ago
Lami sya Zorro pero wala na namurot na ang Bata 🤣😁😆🤭