Stop being the product.
Become the owner.
or
sign uplog in
Ab Sir Asa Kyu Howa Aur abhi yea Sub Log bhi same wohi chezain Use kar rahay Hain Jo in Kay bap Nawaz shreef Asif Ali zardari nay use ki Wo hai kabblah magic Ab yea Jadu Ap ki soch Kay Sath Kam karta hai Matlab Ap samjh rahay Hotay ho k Yea sub ap kar rahay ho par asa hota nahi sir same Maryam asma bakhtwar asifa Asif Ali zardari yea sub log is waqat Kabblah Jadu use kar rahay hai mehra latifa bhi Aur Apnay ap ko sub Quran say dakh rahay Hain jasay Maryam Nawaz Quran=71 Nawaz 65. Pakistan bana 27+9+13+66=115 acourding to 24 hour format yea 13:15=28+10+19+73=130 ab yea para 1 ayet 30 banta hai Kyu k surah 1 mein total ayet hai 7 is leay para 1 surah 2 ayet 30 yea banta hai 1+2+30=bakhtwar=33. yea 12+30=42 ab yea 42 Asal mein Kya hai yea hai 13+66=79 Kashmir earth quake 1979 mein Howa kabbah attack + 42 to yea 2024 banta hai same 1982+23=2005+17=2022=40+13=53=158 banta hai ab 2005-41. 2022=40+41=819🤣 Asal mein Frista=81 banta hai Angel=39 banta hai Jo Nawaz shreef 1988 mein tha angel 😇 39 🤣 Aur mein us waqat 6 saal ka tha sir aur Asal mein political parties thi to chair=39 banta tha aur Agar dakha jay to in Kay pass sub Kuch hai Dunia ki har cheez majood hai in Kay pass hakumat power sub Kuch zameen jaidad sub Kuch par dakhain lar kis Kay Sath rahay hai aur use kabbalah Jadu kar rahay hai jis say Allah Kay bagir ap ko koi nahi bacha Sakta wohi bachay ga yea samjh Sirf Usay I gi jisay Allah chay ga Kyu k Jadu frista=81 par utara gaya tha Haroot maroot par Yea Asal mein azmaish Kay Tor par utra tha Same mobile Kya karta hai communication Kay leay use Hota hai kabblah ka bhi use same hai par mobile par ap ko pata Hota hai k ap kis say Baat kar rahay hai is Jadu mein ap ko nahi pata Hota k Kon communicate kar Raha hai jisay self talking ka name dea gaya hai jasay Faisal Zaman patient Jo jemima say batain karta tha 2008 Ka record check karay Zara pata karwain is waqat wo kidar hai aur Kya ab Theek hai yea same condition hai to wo sub Kya tha Wo samjh nahi saka k is par Jadu use Howa hai aur samjhay ga bhi kasay Kon sa us Kay bap dada Jadu use kartay Thay same wo aik Dr bhi tha Jis Kay pechay Agensia parhi hoi thi 2008 ki BAAT hai mein nay us say pucha Kya ap mulk dusman ho yea dahsatgard ho wo bola nahi mein nay Bola Phir Kyu parhi hoi hai agensia wo to koi mulk dusman ho is Kay pechay Hoti hai trace karti hai Kya karta hai kis kis say milta hai Aur baad mein saboot Ikhtay kar Kay Usay pakra jata hai ta k saboot Kay Sath Baat karain To ab Nawaz shreef asam bakhtwar Kya use kar Rahi hai Kabblah Jadu 

earnings
2,000 mlx total
$0  total
engagement
2 views
0 reactions
0 comments