Stop being the product.
Become the owner.
or
sign uplog in
Salam ☺️ Kasay hai Miss me Kya nahi kea miss Chalo koi nahi bhot batain karni hai Include Iran attack ismailhania killing Mr donal trump Attack 147 👀🤣 is Kay baad 31/7 ismailhania attack Aur shabaz shreef Prime minister Miss Hazrat Maryam Nawaz Kay Junaid ki BAAT dill par lay kar Jadu Karna par Wo Jadu to yealar Rahi thi thi Kisi aurmaksadkay leay par us ka Asal maksad aur tha 🤣 fools Ab is Kay baad jomsg mein. Ary geo samaa par share karo. Ga is say ap logo nay Bata nahi k maray pass Jo information hai wo kis tarha maray pass pochi agar isi maray Sath hai to shabash shreef maraym bilawal bakhtwar asifa asma Kay Sath Kon say mulk ki agency hai mein to 24/6 ko Ali rehab Center ghori town mein admit ho gaya tha 🤣 Aur same day mujhay msg mila tha clinic entry say Pahlay msg tha Dr DJ. 39 😂 Aur 39 days baad 31+7+20+24=82 ko Ismail hania killed aur Mr shabaz shreef sirbemar Thay is leayiran nahi ja sakay mujhay usi waqat shak par gaya tha parmein aur chezain check kar Raha tha chlo yea tha welcomemsg abhi Aya ho papa bhi fot ho gaye Hain AJ 🥺 aur 1 month 15 din fix Chalo miss Maryam Nawaz sharif asma bakhtwar apnayapnayabay tayar karo Hun Thora fresh ho kar complete msg karta hon 24/6 say 10+8+20+24=62+17=28+10+20+2👀1=79🤣laughing =

earnings
22,000 mlx total
$0  total
engagement
24 views
0 reactions
0 comments